/Files/images/IMG_6946.JPG

Гімназія – організатор наукових семінарів у рамках участі у міжнародних освітянських виставках, під час яких було презентовано інноваційний педагогічний досвід членів педагогічного колективу

Навчальний рік Назва виставки. Дата Тема семінару Дата семінару
2011-2012 Третя виставка-презентація «Інноватика в сучасній освіті», м. Київ, 18-20.10.2011 р. Інноваційні аспекти диференціації навчання в основній школі (9 педагогів) (спільно з лабораторією дидактики Інституту педагогіки НАПН України) 20.10. 2011 р.
2012-2013 XVI Міжнародна виставка навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні – 2013», м. Київ, 25-27.02.2013 р. Розвиток іншомовної культурологічної компетентності гімназистів у сучасній системі навчання східних мов (5 педагогів) 25.02. 2013 р.
2012-2013 IV Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2013», м. Київ, 28.02.-02.03.2013 р. Гімназія східних мов №1 як полікультурне середовище в системі «Україна – країни Сходу в XXI столітті: діалог мов, культур, педагогічних технологій» (4 педагоги) 02.03. 2013 р.
2013-2014 IV виставка-презентація «Інноватика в сучасній освіті», м. Київ, 22.10 – 24.10.2013р. Інноваційні технології у процесі фундаменталізації змісту освіти старшої школи (участь 1 педагога в семінарі лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України 24.10. 2013 р.
2013-2014 V Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2014», м. Київ, 18.-20.03.2014 р. Всеукраїнська наукова конференція «Соціокультурна система Європейської школи в Україні: реалії і перспективи розвитку» Інституту проблем виховання НАПН України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНУ (участь 1 педагога) 18.03. 2014 р.

Педагогічний колектив гімназії організував спільно з Інститутом педагогіки НАПН України та провів на своїй базі такі всеукраїнські заходи:

Навчальний рік Назва заходу Дата проведення Учасники
2011-2012 Відзначення 75-річчя навчального закладу за участю вчених, громадських діячів, шкіл-партнерів, працівників органів управління освітою. Листопад 2011 р. Педагогічний колектив
2012-2013 1. Дев'ята Всеукраїнська науково-практична конференція на тему: «Україна – країни Сходу в XXI столітті: діалог мов, культур, педагогічних систем» (4 секції) 15.10. 2012 р. 51 педагог (доповіді, виступи)
2. Виїзне засідання Вченої ради Інституту педагогіки НАПН України на базі гімназії з проведенням відкритих уроків учителів української мови та літератури 22.04. 2013 р. 6 відкритих уроків учителів
3. Всеукраїнська науково-практична конференція на тему: «Фундаменталізація змісту освіти в умовах профільного навчання: формування ціннісних орієнтацій старшокласників» (пленарне засідання, 4 секції) 26.04. 2013 р. 24 педагоги (доповіді)
2013-2014 Десята Всеукраїнська науково-практична конференція на тему: «Україна – країни Сходу в XXI столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості» (пленарне засідання, 4 секції) 12.05. 2014 р. 67 педагогів (доповіді, виступи)

Педагоги – активні учасники всеукраїнських, міжнародних науково-практичних конференцій, семінарів з актуальних проблем освіти та виховання учнів:

Навчальний рік Тема Дата К-сть учасників Організатори
2011-2012 Міжнародна науково-практична Інтернет- конференція на тему: «Проблеми виховання патріотизму підростаючої особистості в умовах глобалізації» 16.05. 2011 р. 2 МОНМС України, Інститут інноваційних технологій та змісту освіти ЧОІПОПП (м.Черкаси)
2011-2012 Перша конференція українських випускників Міжнародної школи вивчення Голокосту меморіалу Яд-Вашем (м. Єрусалим, Ізраїль) присвячена 70-м роковинам трагедії Бабиного Яру (30.09.2011 р. м. Київ, Будинок вчителя) 03-04. 10. 2011 р. 1 Український центр вивчення Голокосту, Меморіал Яд-Вашем (Ізраїль)
2011-2012 Всеукраїнський «круглий стіл»: «Пам'ять про Голокост. Науковий та освітній аспекти». 27.01. 2012 р. 2 Український центр вивчення Голокосту
Всеукраїнська науково-практична конференція «Історія України багатокультурна» (за матеріалами посібника «Разом на одній землі»). 17.03. 2012 р. 1 ВА «Нова Доба» Київський будинок учителя
2011-2012 Всеукраїнський «круглий стіл»: «Уроки Бабиного Яру», присвячений 70-річчю трагедії Бабиного Яру. 20.09. 2011 р. 1 ЦІППО Університету менеджменту освіти НАПН України
2011-2012 Міжнародна наукова конференція «Побудова світу сталого розвитку» 20.10. 2011 р. 1 НАПН України
2011-2012 Всеукраїнський «круглий стіл»: «Історичний досвід Центрально-Східної Європи в роки Другої світової війни» 21-22. 10. 2011 р. 1 ВА «Нова Доба», Київський міський будинок вчителя, Інститут історії України НАНУ
Науково-методичний семінар «Новітні технології в навчанні іноземних мов. Ситуативні методики в навчальному процесі» 26.10. 2011 р. 21 Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПНУ
Урочиста наукова конференція Президії НАПН України та Інституту педагогіки НАПН України присвячена 85-річчю Інституту педагогіки НАПН України 25.12. 2011 р. 4 НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Українська революція 1917-1921 років: сучасний стан наукових досліджень та проблеми викладання в середній школі» 02.02. 2012 р. 1 Інститут Історії НАНУ, МОНМС України
2012-2013 ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція „Українська й світова література в сучасному контексті” (м. Ніжин Чернігівської області на базі Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради) 15.03. 2013р. 4 Ніжинський обласний педагогічний ліцей
«Круглий стіл»: «З історії освітньо-виховного простору Святошинського району м. Києва» 10.04. 2012 р. 5 ЦПР Святошинського району м. Києва
2013-2014 Урочисте зібрання до 95-річчя від дня народження видатного педагога В.О.Сухомлинського 17.09. 2013 1 НАПН України, Київський міський будинок вчителя
Всеукраїнська наукова конференція «Проблеми сучасного підручника» 05-06. 12. 2013 р. 1 НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України
Всеукраїнський „круглий стіл”: „Пам’ять про Голокост. Науковий та освітній аспекти” 27.01. 2014р. 2
Регіональна науково-практична конференція на тему: «Проблеми та перспективи управління сучасною столичною освітою» 28.01. 2014 р. 1 Департамент освіти і науки, молоді та спорту КМДА, КУ ім. Б.Грінченка (Інститут суспільства)
Відкриття проекту «Толерантність як засіб виживання людства в XXI столітті» 04.03. 2014 р. 1 Інститут юдаїки (м. Київ), Фонд прав людини при Посольстві Нідерландів в Україні
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська й світова література в сучасному контексті» (м. Ніжин, Чернігівської обл. на базі Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради) 14.03. 2014 р. 2 Ніжинський обласний педагогічний ліцей
Навчально-методичний семінар: «Толерантність як засіб виживання людства в XXI столітті. Діалог убитих у ХХ сторіччі з тими, хто живе в ХХI. Спроби осмислення» 24-26. 03. 2014 р. 1 Інститут юдаїки (м. Київ), Фонд прав людини при Посольстві Нідерландів в Україні, Будинок-музей Анни Франк (м. Амстердам, Нідерланди)

Педагогічні працівники гімназії – учасники зарубіжного мовного стажування, вивчення ППД ЗНЗ, ВНЗ з викладання іноземних мов, актуальних проблем освіти задля цілей сталого розвитку ООН.

Навчальний рік Тема заходу Дата К-сть учасників Організатори місце
2011-2012 Вивчення ППД навчання та виховання учнів у Туніській Республіці в Алжирській Народно-Демократичній Республіці березень 2012р. 1 Посольство Тунісу в Україні, Посольство України в Алжирі, м. Алжир (АНДР)
2011-2012 Вивчення ППД освітньо-виховного процесу в Дзяодинській школі вищого розряду №2 м. Шанхая (КНР) травень 2012р. 2 Посольство КНР в Україні, м. Шанхай, Дзяодинська школа вищого розряду №2 (КНР)
2011-2012 Зарубіжне мовне стажування учителя китайської мови та учнів (КНР) серпень 2012р. 1 Тяньцзінський державний Університет (КНР)
2011-2012 Міжнародна олімпіада „Китайський міст”. Відвідування ВНЗ, ЗНЗ м. Чунціна (КНР) 20 жовтня – 3 листопада 2012р. 1 м. Чунцін (КНР)
2012-2013 Зарубіжне мовне стажування вчителя японської мови в м. Токіо (Японія) липень – серпень 2013р. 1 м. Токіо (Японія)
2012-2013 Зарубіжне мовне стажування вчителя корейської мови в м. Сеулі (Республіка Корея) серпень 2013р. 1 м. Сеул (Республіка Корея)
2012-2013 Міжнародна олімпіада „Китайський міст”. Відвідування ВНЗ, ЗНЗ м. Кунмінь (КНР) жовтень-листопад 2012р. 1 м. Кунмінь (КНР)
2012-2013 Міжнародний телеміст „Україна – Алжир” на базі КГСМ №1 листопад 2012р. 35 м. Київ, КГСМ №1 Посольство АНДР в Україні, Посольство України в АНДР
2012-2013 Зарубіжна чартерна мовна школа в КНР (м. Чунцін) грудень 2012р. 2 м. Чунцін (КНР), університет
2012-2013 Зарубіжна чартерна мовна школа в КНР (м. Кунмінь) червень 2013р. 2 м. Кунмінь (КНР), університет
2012-2013 США Конкурс міжнародних проектів із біології липень 2013р. 1 США м. Освего (штат Нью-Йорк) університет
2013-2014 Зарубіжна чартерна мовна школа в КНР (м. Чунцін) серпень 2013р. 3 КНР, університет м. Чунцін
2013-2014 Турецька Республіка м. Стамбул конкурс міжнародних проектів з біології травень 2014р. 1 м. Стамбул (Туреччина), школа MEF
2013-2014 Зарубіжна чартерна мовна школа в КНР (м. Чунцін) грудень 2013р. 3 м. Чунцін (КНР), університет
2013-2014 Зарубіжна чартерна мовна школа в КНР (м. Чунцін) серпень 2014р. 3 м. Чунцін (КНР), університет

Педагогічні працівники гімназії постійно пропагують власний ППД у друкованих виданнях:

Опис друкованих праць педагогів

№ п/п ПІБ педагога Тема Назва видання, рік, №, стор.
1. Бусол Р.М. Особистість гімназиста у просторі духовного розвитку Світло Володимирова хрещення крізь віхи тисячоліть. Шості Покровські міжнародні місіонерсько-просвітницькі читання. – К., 2013
2. Виклюк С.Г. Моральне виховання учнів засобами казки в особистісно орієнтованій освіті Україна – країни Сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. м.Київ, 12 травня 2014р. – К.: Фенікс, 2014 – 625с. (у друці у видавництві)
3. Денисенко Л.С. Розвиток пізнавальної активності молодших гімназистів засобами художніх та науково-художніх творів (текстів)
4. Кетова О.В. Інтерактивні педагогічні технології розвитку усного та писемного мовлення учнів
5. Лисенко Т.Й. Сучасні педагогічні технології розвитку культури мовлення і спілкування на уроках літературного читання
6. Михайленко О.М. Педагогічні технології розвитку творчої діяльності учнів на уроках літературного читання
7. Рудь О.П. Розвиток мовленнєвої діяльності молодших гімназистів на уроках читання
8. Старченко І.М. розвиток загальнолюдських ціннісних орієнтирів на уроках літературного читання
9. Нечипоренко Л.І. Розвиток національного мовленнєвого етикету учнів на уроках української мови
10. Савченко М.П. Управління соціальними проектами учнів у системі розвитку громадянських цінностей особистості
11. Савченко М.П. Гімназія в українсько-східних міжнародних освітніх зв’язках, у діалозі культур
12. Семенюк С.І. Формирование восприятия поэзии Востока в учеников 5-8 классов (на примере изучения персидской и арабской поэзии)
13. Пащенко В.М. Використання кейс-технологій на уроках інформатики як один з актуальних методів особистісно орієнтованого навчання
14. Ігнатенко Е.В. Синтез різних видів мистецтва на уроках світової літератури
15. Луцак О.В. Мовна норма як основа мовної та мовленнєвої компетентностей учнів
16. Спіріна Л.О. Розвиток морально-громадянських цінностей учнів під час вивчення хімічних речовин та їх впливу на навколишнє середовище
17. Масловська Л.Г. Розвиток національно-етнічних цінностей учнів засобами української поезії
18. Ухіна Н.М. Діалог культур в особистісно орієнтованому навчанні турецької мови учнів у старшій школі
19. Романова І.Ю. Формування життєвих цінностей в учнів при вивченні біології
20. Сергієнко Л.І. Моральне виховання учнів у педагогічних технологіях
21. Литвин Н.С. Туристсько-краєзнавча робота з учнями як засіб виховання особистості – свідомого громадянина, патріота України
22. Манжелій О.В. Інноваційні педагогічні технології уроків позакласного читання у 5-6 класах
23. Манжелій О.В. Розвиток ціннісних ставлень до української мови у системі роботи вчителя-словесника
24. Крочак О.В. Розвиток мовної компетентності учнів на уроках української мови
25. Малахатка Л.О. Розвиток в учнів ціннісних орієнтацій на збереження природи на уроках географії
26. Герасимчук Н.О. основні орієнтири виховання цінностей та компетентностей учнів у гімназії
27. Шиян Г.В. Цінності англійців у мовленнєвій діяльності учнів як моделі процесу спілкування англійською мовою
28. Ахмад О.Р. Культурна спадщина ЮНЕСКО в країнах арабського Сходу в системі соціокультурного і мовного розвитку учнів на уроках та в позаурочній діяльності з арабської мови
29. Манжелій О.В. Виховання любові до української мови як національної мови українського народу
30. Павленок Т.В. Використання культурологічної складової в дидактиці навчання китайської мови учнів гімназії
31. Темченко Л.В. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду гімназистів
32. Вербицька О.В. Мова та культура як основні компоненти культурно-мовних цінностей особистості
33. Сократова Л.Г. Створення сучасного навчально-методичного комплексу для загальноосвітніх навчальних закладів (початкова школа) з поглибленим вивченням китайської мови „Чарівна країна Китайської мови” та його вплив на розвиток особистості в школі діалогу мов, культур
34. Шоходько І.В. Музика народів Індії як засіб естетичного виховання гімназистів
35. Ахмад О.Р. Формування соціокультурної компетентності учнів засобами арабської мови в системі розвитку морально-громадянських цінностей особистості учня
36. Ушакова Т.С. Розвиток творчих обдарувань та національної самосвідомості учнівської молоді
37. Бусол Р.М. Використання технології конструювання системи культуротворчих ситуацій на уроках фізики в гуманітарній гімназії
38. Бусол Р.М. Виховання морально-етичних патріотичних цінностей учнів на уроках фізики
39. Кондратьєва Г.Б. Життєві цінності та етикет японців у змісті навчання японської мови старшокласників
40. Подгорний Г.В. Етнонаціональні цінності іранців у розвитку культурологічної компетентності учнів на уроках перської мови
41. Саліх Саліх Абд Життєві, моральні цінності сучасних арабів, як феномен, у педагогічній системі розвитку загальнолюдських цінностей, полікультурної компетентності учнів
42. Беднарська І.І. Вивчення етнокультурного різноманіття в Канаді та етнонаціональних цінностей канадців на уроках англійської мови
43. Гордєєва О.М. Етнокультурні та особистісні цінності китайців у процесі полікультурного виховання гімназистів на уроці китайської мови
44. Галена О.В. Профорієнтація гімназистів у світлі концепції розвитку профорієнтаційної діяльності
45. Сегеда Ж.П. Формування ціннісного ставлення особистості до історичних, духовних, культурних надбань українського народу і народів країн Сходу на уроках світової літератури
46. Новицька Н.І. Психологічний супровід першокласників у період адаптації до навчання в гімназії
47. Фузік Л.М. Розвиток усвідомлених ціннісних орієнтацій учнів у позаурочній діяльності
48. Чжен В.А. Діалог культур та цивілізацій як принцип дослідницького навчання в Київській гімназії східних мов №1
49. Нгуєнь Дін Тхонг В’єтнамська мова у гімназії східних мов №1
50. Тихоненко Н.М. Розвиток моральних цінностей гімназистів на уроках української мови та літератури
51. Бусол Р.М. Використання технології конструювання системи культуро творчих ситуацій на уроках фізики в гуманітарній гімназії Дидактика, теорія і практика; Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Фундаменталізації змісту освіти як соціально-педагогічна проблема”. Зб. наук. праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012 – с. 161-163
52. Ушакова Т.С. Розвиток творчих обдарувань та національної самосвідомості учнівської молоді Проблеми виховання патріотизму підростаючої особистості в умовах глобалізації. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. ІІТЗО МОНМС України, 16 травня 2011 року – Черкаси: вид-во ЧОІПОПП, 2011 – с.145
53. Савченко М.П. Проект „Громадянин” у моделі становлення громадянської компетентності особистості гімназистів Проблеми виховання патріотизму підростаючої особистості в умовах глобалізації. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. ІІТЗО МОНМС України, 16 травня 2011 року – Черкаси: вид-во ЧОІПОПП, 2011 – с.158-162
54. Савченко М.П. Авторська програма курсу за вибором „Уроки Голокосту – уроки толерантності для культури миру” для учнів 10-11 класів із поглибленим вивченням історії, гімназій, ліцеїв Уроки Голокосту. Інформаційно-педагогічний бюлетень Українського центру вивчення історії Голокосту. Спеціальний випуск – 2011 – жовтень – с. 24-26
55. Савченко М.П. Кожний турнір – визначна подія в життєствердженні гімназистів Всеукраїнський турнір юних істориків. Історична ретроспектива. 1999 – 2013: ювілейна книга. – К., 2013 – с. 50-52

Список публікацій педагогічних працівників – членів кафедри вчителів початкових класів

№ п/п ПІБ Посада, педагогічне звання Назва публікації Місце публікації (окреме видання, журнальна стаття, виступ на конференції тощо; №, рік, стор.)
1 Виклюк С.Г. учитель-методист початкових класів Моральне виховання учнів засобами казки в особистісно орієнтованій освіті Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2014р., виступ
2 Денисенко Л.С. старший учитель початкових класів Урок-кейс «Хмари – явища природи» Журнал «Розкажіть онуку» №2, 2014р.
3 Кетова О.В. учитель-методист початкових класів Застосування мультимедійних технологія для розвитку творчих здібностей учнів початкових класів Інтерактивні педагогічні технології розвитку усного та писемного мовлення учнів ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2013р., виступ
4 Кетова О.В. учитель-методист початкових класів Урок «Вода у природі та житті людей» Журнал «Відкритийурок: розробки, технології, досвід»№ 8, 2014р.
5 Кетова О.В. учитель-методист початкових класів Інтерактивні педагогічні технології розвитку усного та писемного мовлення учнів Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2014р., виступ
6 Лисенко Т.Й. учитель початкових класів Сучасні педагогічні технології розвитку культури мовлення і спілкування на уроках української мови Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2014р., виступ
7 Михайленко О.М. учитель-методист початкових класів Педагогічні технології розвитку творчої діяльності учнів на уроках літературного читання Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2014р., виступ
8 Нечипоренко Л.І. старший учитель початкових класів Розвиток національного мовленнєвого етикету учнів на уроках української мови Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2014р., виступ
9 Старченко І.М. старший учитель початкових класів Розвиток загальнолюдських ціннісних орієнтирів на уроках літературного читання Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2014р., виступ
10 Плужник І.М. старший учитель початкових класів Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? «Учительський журнал он-лайн» Лютий, 2014р.
11 Рудь О.П. учитель початкових класів Розвиток мовленнєвої діяльності молодших школярів на уроках читання Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем», 2014р., виступ

1. Концепція навчання східних мов у Київській гімназії східних мов № 1 (2006-2010рр). Експериментальний проект. - К.: Енергія плюс,2007-112с (в авторському колективі 21 педагог).

2. Редько В.Г., Сократова Л.Г., Ткаченко С.В., Чжен В.А., Савченко М.П., Мілюк К.С., Павленок Т.В. Китайська мова. Програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивчанням китайської мови (1-12 класи)// Іноземні мови в навчальних закладах - 2008- №4-С. :-107.

3. Редько В.Г.,Савченко М.П., Сократова Л.Г., Ухіна Н.М. Обличчям на схід, серцем - в Україні// Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - №2 - С. 6-13.

4. Ткаченко С. Знайомтеся : Київська гімназія східних мов № 1- Асоційована школа ЮНЕСКО// Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - № 2 - с.14-20

5. Чжен В.А., Вернигора О. Китайська мова в Україні - п'ятдесят років// Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - № 2 - с.21-23

6. Павленок Т. Китайською - зрозуміло! // Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - № 2 -с.24-30

7. Бойцова 3. Захопитися церемонією уроку японської // Іноземні мови в навчальних закладах -2007-№2-с.31-36

8. Ахмад О. Зрозуміти мову «Тисяча і однієї ночі» // Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 -№2-с.37-42

9. Подгорний Г. Перська мова: класна традиція і прагнення демократизації// Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - № 2 - с.43-47

10.Ухіна Н. Чому українцям легше опанувати турецьку мову?// Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - № 2 - с.48-58

11.Дудник М. З джерела санскриту // Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - № 2 - с.59-63

12.Мусійчук В. В'єтнамський новий рік - це зустріч весни // Іноземні мови в навчальних закладах - 2007 - № 2 - с.64-67

13.Ухіна Н. Турецька мова. Навчальна програма для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивчанням турецької мови (5-9 класи) // Іноземні мови в навчальних закладах - 2010 - № 3 -с.72-91.

14.Ухіна Н. Турецька мова. Навчальна програма для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивчанням турецької мови (1-4 класи) // Іноземні мови в навчальних закладах - 2010 - № 2 -с.2-23.

15.Савченко М. Деякі підходи до проведення районної олімпіади юних істориків // Готуємося до історичної олімпіади у двох частинах. Частина 1./ Історія України. Бібліотека - К.: ВД «Шкільний світ», 2006- с. 59-66

16.Савченко М. Організації Об'єднаних Націй - 60 років (1945-2005). Методичні поради щодо організації відзначення // Історія України (вид-во) «Шкільний світ» - 2005- № 39 (жовтень) -с.5-11.

17.Савченко М. Об'єднані нації - об'єднаний світ. Міжнародні організації системи ООН і участь у них України // Історія України (вид-во) «Шкільний світ» - 2005- № 41 (жовтень) - с.8-10.

18.Савченко М. 45- річчя Декларації прав дитини на 15-річчя Конвенції ООН про права дитині. Методичні поради щодо організації відзначення //Історія України/Правознавство / (вид-во) «Шкільний світ» - 2004- № 41 (листопад) - с.23-28

19.Я впроваджую правову освіту (відкрита тема номера). Упровадження системи правової освіти та кровавого виховання. Практичний досвід Київської гімназії східних мов № 1/

Фур'яка А., Новицька Н., Савченко М.,Максименко П., Виклюк С, Жувака Н.; всього 13 матеріалів - с.23-59.

20.Розвиток правової компетентності. - К.: вид-во «Плеяди», 2005- 112с. / Відкритий урок. Профільна школа. Вип.3-4): 25 текстів 11 авторів).

21.Савченко М.П. Права національних меншин. Урок з курсу «Права людини» в 10 класі // Порадник учителям суспільних дисциплін . Науково-методичний збірник / Управління освіти Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації, науково-методичний центр. - К., 2007-С.62-68.

22.Савченко М. 60-річчя Загальної Декларації прав людини (1948-2008). Методичні поради по організації відзначення // Порадник учителям суспільних дисциплін. Науково- методичний збірник / Управління освіти Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації, науково-методичний центр. - К., 2007 - с.62-68.

23.Виклюк С.Г. Урок читання. Урок - вікторина //Порадник учителям початкових класів. Науково-методичний щорічник / / Управління освіти Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації, науково-методичний центр. - К., 2004 - с.46-50.

24.Виклюк С.Г. Урок читання. Урок узагальнення знань. З клас// Порадник учителям початкових класів. Науково-методичний щорічник/Управління освіти Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації, науково-методичний центр. - К., 2004 - с.24-27.

25.Сапвченко М.П. Проект «Громадянин» у моделі ставлення громадянської компетентності особистості гімназистів// Проблеми виховання патріотизму підростаючої особистості в умовах глобалізації. Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет- конференції/ МОНМС України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Черкаський ОІПОПП.- Київ -Черкаси,2011-с.158-162.

26.Ушакова Т.С. Розвиток творчих обдарувань та національної самосвідомості учнівської молоді // Проблеми виховання патріотизму підростаючої особистості в умовах глобалізації. Матеріали міжнародної науково - практичної Інтернет - конференції / МОНМС України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Черкаський ОІПОПП.- Київ - Черкаси,2011 -с.145-148.

27.Савченко М. 60-річчя завершення визволення України від німецько - нацистських окупантів. Методичні поради щодо організації відзначення пам'ятної історичної події// Історія України (вид-во «Шкільний світ» )- 2004 - №17 (369)- с. 16-21

28.Савченко М. Голодомор 1932-1933 років Україні. Вивчення теми в позаурочній, позашкільний діяльності // Історія України (вид-во «Шкільний світ») - 2008 - № 13 (557) - с. 7 - 11

29.Знайомтесь: заслужений учитель України Н.М. Ухіна// Іноземні мови в навчальних закладах -2009-№3-с.112

30.Визначено найкращих знавців восьми східних мов серед учнів//Іноземні мови в навчальних закладах - 2008 - № 3 - с. 122-123

31.Савченко М., Пащенко В. Формування і розвиток громадянських компетентностей гімназистів як основи життєтворчості особистості// Громадянська освіта в суспільному навчальному закладі. Матеріали міської науково - практичної конференції «Реалізація громадянської освіти та виховання в сучасному навчальному закладі», 8 листопада 2007р. м. Київ.-К.,2008 -с.66-69

32.МартиненкоЛ.О. Залежність між складом і властивостями неорганічних сполук. Узагальнюючий урок, 8-й клас//1нтерактивне навчання на уроках хімії.-К.:АПН, 2002 - с. 121-125

33.Мартиненко Л.О Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук та генетичний зв'язок. Хімія, 8 клас// Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Методичний посібник. - К.: АПН, 2002 - с. 121-123

34.Романова І. Тканини рослин. Біологія, 6 клас// Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Методичний посібник. - К.: АПН, 2002 - с. 123-125

35.Гімназія східних мов №1 Святошинського району// Базові навчальні закладу з питань упровадження проекту ЕС «Громадянська освіта - Україна». 2005-2008рр. - К.,2008. С.46-49

36.Дзюба Є.Г., Бондарчук С, Збаницький Ю.О.- Герой Радянського Союзу //Гербі - освітяни і науковці України / МОН України, АПН України, Інститут педагогіки АПН України, КНУ імені Тараса Шевченко.- К.: Генеза, 2005 - с. 348-350.

37.Ушакова Т.С. Сучасна столична освіта: Київська гімназія східних мов № 1 //Всесвітня література та культура - 2005 - 310 - с.27-28

38.Семенюк С.И. Восточные мотивы в творчестве С.Есенина// Всесвітня література та культура -2005-№ 10-с. 27-30

39.Тихоненко Н.М. Як працюють методичні об'єднання // Методичні діалоги - 2007 № 9 - с. 2.

40.Ушакова Т.С. Програма спеціального курсу «Сонет в історії української і світової літератури. 10 (11) клас»// Всесвітня література та культура в навчальних закладах України - 2009 - № 7-8 (липень - серпень) - с.2

41.Семенюк СІ. Хокку - поезія загадки пізнання душевного перевтілення // Всесвітня література -2007-№ 6-е. 14-16.

42.Семенюк СІ. Алегоричний та повчальний зміст байки // Всесвітня література - 2005 - № 7 -с.5-10

Вчителями східних мов гімназії підготовлені та затверджені в МОН України такі підручники, навчальні посібники, що застосовуються в навчальному процесі:

2011-2012 навчальний рік:

1) Ахмад О.Р. Арабська мова. 1 клас: Навчальний посібник для учнів.

2) Ахмад О.Р. Арабська мова. 2 клас: Навчальний посібник для учнів.

3) Ахмад О.Р. Арабська мова. 1 клас: Робочий зошит для учнів.

4) Ахмад О.Р. Арабська мова. 3 клас: Навчальний посібник для учнів.

5) Сократова Л.Г. Китайська мова. 3 клас. Підручник.

6) Сократова Л.Г. Китайська мова. 3 клас: Робочий зошит для учнів.

7) Сократова Л.Г. Китайська мова. 2 клас. Книга для вчителя.

2012-2013 навчальний рік:

1) Ахмад О.Р. Арабська мова. 10 клас: навчальний посібник для учнів.

2) Сократова Л.Г. Китайська мова. 4 клас: Підручник.

3) Сократова Л.Г. Китайська мова. 4 клас: Робочий зошит для учнів.

4) Сократова Л.Г. Китайська мова. 3 клас: Книга для вчителя.

5) Бурик К.Ю. Арабська мова. 4 клас: Навчальний посібник для учнів.

2013-2014 навчальний рік:

1) Сократова Л.Г. Чарівна країна китайської мови. 4 клас: підручник та робочий зошит.

2) Ахмад О.Р. Арабська мова. 4 клас: Навчальний посібник.

3) Сидорчук І.І. Корейська мова. 1 клас: підручник та прописи для учнів 1 класу.

4) Перекладено з китайської мови на українську вчителями китайської мови такі навчальні матеріали:

1.1. Навчаємось зі мною китайської мови: 2 підручники, робочий зошит, книга для вчителя.

1.2. Весела китайська мова: підручник 2-ий, 3-ій, робочі зошити – 2-ий, 3-ій; книги для вчителя – 2, 3.

Отже, науково-методична робота, як складовий чинник педагогічної системи Київської гімназії східних мов №1, є вагомим внеском у розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, що сприяє успішному впровадженню сучасних педагогічних технологій освіти та виховання для високої результативності навчально-виховного процесу.

У Святошино завершилась атестація педагогічних працівників закладів освіти (фото)

В управлінні освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації 04 квітня 2014 року завершилось засідання районної атестаційної комісії II рівня за підсумками атестації педагогічних працівників у 2013-2014 н.р.

З 02 по 04 квітня 2014 року атестаційна комісія II рівня продовжувала заслуховувати керівників таких закладів: ЦТДЮ, ЦПР, «Десантник», МТК, «Довіра», «Свічадо», «Лісова казка», «Апогей», «Лілея», «Обрій», «Прем’єр», «Інтел», «Євроленд», СПІ 15, КіМУ, Логопеди НМЦ, МНВК, Святошинська Гімназія, СЗШ №№205, 206, 215, 222, 223, 230, 235, 253, 281, 288, 297, СШ №№ 185, 196, 197, 200, 203, 254, 304, 317, «Еко» №198, ВзШ №7, СПІ № 16, ГСМ № 1, гімназій: № 287, «Академія».

У міжатестаційний період науково-методичним центром управління освіти була проведена різнопланова робота з метою вивчення передового педагогічного та управлінського досвіду керівних та педагогічних працівників закладів освіти для подальшого встановлення кваліфікаційної категорії та присвоєння педагогічного звання. Досвід вчителів було схвалено методичною радою.

При цьому потрібно відмітити, що у цьому році вперше було вивчено управлінський досвід заступників директорів закладів освіти.

Під час засідання членами атестаційної комісії було відмічено професійний підхід заступників та керівників навчальних закладів у організації та проведені атестації педагогічних працівників.

А вагомий педагогічний доробок вчителів таких навчальних закладів, як СШ № 185, 197, 200, 254, 317, СЗШ № 35, «Еко» № 198, «Лілея», КГСМ № 1 , гімназій № 287 та «Академія», вивчено і рекомендовано для застосування і поширення у навчальному процесі закладів освіти району.

Отже, під час засідання було атестовано 432 педагогічних представника. А це свідчить про те, що виконуючи інформаційну, аналітичну, контролюючу та координуючу функції, атестаційна процедура утворює основу цілеспрямованої корекційної роботи органів державного управління освітою та підготовки кадрового резерву керівників загальноосвітніх навчальних закладів, а саме їх ціннісних орієнтацій, стимулювання, мотивації та задоволення професійних потреб керівників-педагогів.

/Files/images/2014.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0